استفاده از خدمات “رویال سایت” به منزله قبول قوانین رویال سایت  میباشد.

لطفا حتما قبل از استفاده از هرگونه خدمات رویال سایت قوانین را با دقت مطالعه و درصورت پذیرش قوانین ، اقدام به خرید نمایید

توافقنامه و تغییرات

۱-    کلیه کاربران سرویسهای ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس”رویال سایت”می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و”رویال سایت”حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس”رویال سایت”برای خود محفوظ می دارد.

اطلاعات صحیح

۲- کاربران میباست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات”رویال سایت”اطلاعات صحیح در اختیار”رویال سایت”قرار دهند و”رویال سایت”برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .

۳- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا”رویال سایت”شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد”رویال سایت”به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

۴-  ”رویال سایت”هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید”رویال سایت”و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

امنیت حساب

۵- کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.

۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به”رویال سایت”اطلاع داده شود.بدیهی است”رویال سایت”هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمپذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به”رویال سایت”یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.

۷-”رویال سایت”از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.

نحوه ارتباط

۸- نحوه ارتباط”رویال سایت”با کاربران به وسیله ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل”رویال سایت”در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.

۹- برای اطلاع از آخرین تحولات کاربر میبایست به royalsite.ir مراجعه کرده و قسمت اطلاعیه ها را مطالعه کند ،”رویال سایت”تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .

عدم استفاده غیر قانونی

۱۰- کاربران میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.

۱۱- چنانچه”رویال سایت”به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.

۱۲-”رویال سایت”حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .

۱۳-”رویال سایت”این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.

۱۴-”رویال سایت”مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

مرجع قضاوت

۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل”رویال سایت”بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ،”رویال سایت”خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

عودت مبالغ

۱۶- امکان عودت ، مبلغ واریز شده در”رویال سایت”وجود ندارد .

۱۷- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس است ، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده .

۱۸- امکان کنسل کردن دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .

۱۹- استرداد وجه به حساب کاربری هر کاربر انجام می گردد که می تواند برای سفارشهای دیگر استفاده نماید .(فقط برای سفارش های هاست و سرور و پنل پیامک)

اخلاقیات

۲۰- در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزای به”رویال سایت”و یا هر یک از کارکنان آن بنماید”رویال سایت”مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کنند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .

سرویس دهی

۲۱-”رویال سایت”همواره سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها”رویال سایت”با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از”رویال سایت”سلب شود ،”رویال سایت”همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده کاربر مینماید.

عدم وجود ضمانت

۲۲-”رویال سایت”هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .

سلب اختیار

۲۳-”رویال سایت”همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از”رویال سایت”نمی‌باشد.

وضعیت اضطراری

۲۴-”رویال سایت”همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی”رویال سایت”گردند.

۲۵- مشترک موافقت می‌نماید”رویال سایت”را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ،”رویال سایت”هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی”رویال سایت”تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

رفع مسئولیت

۲۶-”رویال سایت”تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت”رویال سایت”محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط”رویال سایت”در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

بخش پشتیبانی

۲۷- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

۲۸- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند .

۲۹- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

۳۰- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

۳۱- کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

سیستم مالی

۳۲- دوره های ماهیانه ۳۰ روزه ، سه ماه ۹۰ روزه و دوره های ۶ ماه ۱۸۰ روزه و دوره های سالیانه ۳۶۵ روزه میباشند.

۳۳- تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

۳۴- جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند ، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود ، بدهی است در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به کاربر عودت داده نمیشود .

تفسیر شخصی

۳۵- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از”رویال سایت”درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .

حق مالکیت معنوی

۳۶- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت”رویال سایت”قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این سایت ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده کنند.

طراحی سایت

37-جهت شروع به کار پروژه های طراحی سایت مشتری باید نصف مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت ، به رویال سایت پرداخت نماید.

38-مشتریان طراحی سایت موظف هستند پس از پایان پروژه (طراجی سایت) ظرف مدت 3 روز تسویه حساب کامل را انجام دهند.(در صورت عدم تسویه حساب در موعد مقرر ، سایت مشتری مسدود و  رویال سایت میتواند طبق قوانین از مراجع قضایی پیگیر حق خود باشد.)

39- پس از پایان پروژه و اماده شدن سایت ، در صورت انصراف مشتری از کار (باز هم مشتری موظف به پرداخت کامل هزینه طراحی سایت میباشد)

40- در پروژه های طراحی سایت بازگشت هر گونه وجه به مشتری تحت هر عنوان و شرایطی ممکن نخواهد بود.(قبل از ثبت سفارش دقت لازم را مبذول فرمایید)

 

هاست

41-امکان استرداد مبلغ هاست خریداری شده به هر دلیلی وجود ندارد.

42-کاربر موظف است بصورت منظم و همیشگی از اطلاعات هاست خود بک آپ بگیرد و در سیستم خود نگهداری کند.رویال سایت هیچ تضمینی در رابطه با حفظ اطلاعات و نگهداری بک آپ ندارد.(بک اپ بصورت هفتگی از هاست ها توسط رویال سایت گرفته میشود)

43-در هنگام انتقال سایت ها از دیگر شرکت ها توسط رویال سایت (کاربر موظف است شخصا از اطلاعات هاست قبلی خود بک اپ بگیرد و ان را نگهداری کند تا در صورت بروز مشکل بتواند از بک اپ استفاده کند).رویال سایت هیچگونه تضمین یا تعهدی در رابطه با انتقال صحیح و کامل اطلاعات از سایر شرکت ها به رویال سایت ندارد.

 

اکانت های سئو

44-اکانت های سئو تهیه شده در واقعا نسخه تریال آنها میباشد و اختصاصی بودن آن به معنی استفاده یک نفر از ان اکانت است.

45-بعد از تحویل اکانت به مشتری (در صورت مسدود شدن اکانت به هر دلیلی) رویال سایت هیچگونه مسئولیتی ندارد. و کاربر نمیتوانید به دلایل مختلف درخواست عودت وجه یا اکانت جدید  کند.

46-تحویل اکانت های سئو بعد از ثبت سفارش ممکن است بین 1 تا 48 ساعت به طول انجامد.

 

محصولات رویال سایت

47-بطور کلی کلیه ی محصولات خریداری شده از رویال سایت تحت هیچ شرایطی امکان عودت/برگشت/استرداد وجه پرداختی را ندارند.

48-مهلت استفاده از محصولات خریداری شده در رویال سایت مثل : رپورتاژ دانشگاهی ، افزایش دامین اتوریتی ، بک لینک ویکی پدیا و تمامیه محصولات دیگر حداکثر از زمان سفارش ( دو ماه) میباشد. در صورت عدم استفاده یا تکمیل سفارش و یاعدم ارسال موارد خواسته شده از طرف خریدار برای استفاده سفارش ، حداکثر تا دو ماه ، سفارش لغو خواهد شد و مشتری حق درخواست بازگشت وجه و یا تکمیل سفارش را ندارد.

49-رویال سایت موظف است تا موارد ذکر شده در صفحات محصولات را بصورت تمام و کمال برای مشتری انجام داده.

 

موارد فورس ماژور

50-”رویال سایت”هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه”رویال سایت”تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام ثبت نام و یا سفارش سرویس این تعهد را میدهید که ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی”رویال سایت”تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.