آموزش سئوی خارجی با 13 روش خاص off-page seo

آموزش سئوی خارجی با 13 روش خاص off-page seo

سئو یا همان بهینه سازی موتور جستجو مجموعه تلاش‌ها و اقداماتی را در برگرفته که با هدف رویت و دیده شدن وب سایت در موتورهای جستجو پیش می‌رود. علاوه بر بهبود رتبه صفحات سایت، افزایش بازدید سایت را به همراه خواهد داشت. این امر با آموزش سئو میسر می‌شود. سئو در حالت کلی به دو دسته سئو داخلی و خارجی تقسیم می‌گردد و برای موتورهای جستجو مثل گوگل هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

 هر کدام از آنها ویژگی‌های مربوط به خود را دارند و نیازمند استراتژی‌های منظم و دقیق هستند که باید به خوبی سازماندهی شوند تا یک سایت بتواند از نظر محتوایی رتبه برتر را کسب کند. سئو آف پیج از مهمترین بخش‌های یک استراتژی موفق است که اگر می‌خواهید رنک وب سایت خود را در گوگل افزایش دهید بهتر است با آن آشنا شده و روش‌های اجرا و پیاده‌سازی آن را بدانید. در این مقاله به طور کامل و عمیق در مورد سئوی آف پیج صحبت خواهیم کرد.

تاثیر سئو خارجی بر افزایش بازدید و ترافیک طبیعی سایت

امروزه داشتن یک سایت برای هر نوع کسب و کاری لازم است. از این رو افزایش بازدید سایت همچنین سئو و بهینه سازی آن از مهم‌ترین ارکان در بازارهای رقابتی به شمار می‌آید. ترافیک سایت را می‌توان به عنوان تعداد افرادی که سایت شما را مشاهده می‌کنند و مدت زمانی که در آن صفحه می‌گذرانند، تعریف کرد. هنگامی که شخصی به سایت شما می‌رود، آن بازدید ثبت شده و هر لینکی که فرد ممکن است کلیک کند و دنبال نماید، ثبت می‌شود.

 در پایان روز این اعداد جمع شده تا میزان بازدیدهای سایت در روز را به شما اطلاع دهند. حال با استفاده از سئو خارجی می‌توان افزایش بازدید سایت را به همراه داشت. مسلماً افرادی که وارد سایت شما می‌شوند، اگر برایشان جذاب باشید چند دقیقه‌ای را درون سایت سپری کرده تا در نهایت به مشتری دائم تبدیل شوند. بسیاری از تکنیک‌های افزایش بازدید از سایت به وسیله سئو خارجی از طریق دوره wordpress هم شرح داده شده است.

 

آموزش سئوی خارجی با 13 راه حل ویژه!

آموزش سئوی خارجی با 13 راه حل ویژه!

با کار روی سئوی خارجی تلاش می‌شود تا از رسانه‌های مختلف از قبیل رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های پرطرفدار و غیره کاربران را به سمت سایت و بازدید آن جلب نمایید. ضمن اینکه بالا رفتن رتبه سایت به معنای بیشتر قرار گرفتن در معرض دید است و کل این پروسه به معنای بیشتر دیده شدن مجموعه و سایت آن خواهد بود. در آموزش سئو خارجی تکنیک‌ها و راه حل‌هایی در نظر گرفته شده است که در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

حتما بخوانید  راهنمای سفر به سنندج، از بلیط تا جاذبه‌ها

ایجاد لینک در سئو خارجی

اولین راه حل و تکنیک در آموزش سئو به صورت خارجی، لینک سازی است. با توجه به ارزشی که لینک در الگوریتم‌های گوگل دارد، بخش اصلی استراتژی سئو خارجی در نظر گرفته می‌شود. اما مهم است که یاد بگیرید چگونه از آن بهره ببرید. پس اولین هدف از لینک سازی گرفتن لینک از وب سایت‌های معتبر بوده، اما نکاتی را هم باید در نظر گرفت. اولین آن اعتبار است، چرا که لینک‌ها باید دارای اعتبار بالایی باشند. اعتبار موضوعی و دامنه‌های منحصر به فرد هر کدام از دیگر نکات مهم آن به شمار می‌آیند.

برندسازی معتبر

همانگونه که در آموزش UIUX اشاره شد، گوگل به برندینگ شما اهمیت فراوانی می‌دهد. به همین خاطر یکی از بخش‌های کلیدی استراتژی سئو و اهداف خارجی سایت، برندسازی اصلی و معتبر آن خواهد بود. این فرایند در نهایت به ایجاد اعتبار آنلاین برای کاربران و موتورهای جستجو منجر خواهد شد. پس برای انجام این کار حتماً باید به جستجوی برند قوی بود.

بازاریابی محتوا در سئو خارجی

هرگاه از بازاریابی محتوا صحبت می‌شود، تمام فراد به تاکتیک‌های سئو داخلی می‌اندیشند. در حالی که در آموزش سئو علاوه بر نقش بازاریابی محتوا در سئو داخلی باید سئو خارجی هم در نظر گرفت. استفاده از بازاریابی محتوا خارجی شامل خلق محتوای جذاب و درگیر کننده بوده تا کاربر را بتوان بر آن محتوا و محصول متمرکز نمود. تاکتیک‌های رایج بازاریابی محتوا شامل پست‌های بلاگ، اینفوگرافیک‌ها، پرسشنامه و کتاب‌های الکترونیک یا ای بوک‌ها هستند.

نقش روابط عمومی دیجیتال

در زمان‌های گذشته روابط عمومی دیجیتال و سئو دو مقوله جدا از هم بودند، اما امروزه در کنار هم به کار برده می‌شوند. در حال حاضر روابط عمومی دیجیتال، تاکتیک لینک سازی است که به افراد این امکان را داده تا لینک‌های معتبر به دست آورند. شما می‌توانید از این تاکتیک برای تبلیغ محتواهای خود استفاده کرده و از این طریق بک لینک برای وب سایت خود اعتبار به دست آورید. با استفاده از روابط عمومی، اعتبار برند را افزایش داده و کسب و کار شما در مقابل مخاطب معرفی می‌شود.

بررسی سئو محلی در اجرای سئو خارجی

سئو محلی خود یک تکنیک بسیار مهم در سئو به شمار آمده که بخش‌های اصلی آن هم در سئو آف پیج به کار برده می‌شود. گوگل مای بیزینس نقش حیاتی در حضور آنلاین هر کسب و کاری دارد. پس مهم است که صفحه خود را برای این کار بهینه نمایید و آن را روی نقشه بیاورید تا امتیاز بیشتری بگیرید. تمام این موارد در آموزش SEO به مهارت آموز توضیح داده می‌شود.

حتما بخوانید  معرفی مهم‌ترین فاکتورهای موثر در تعیین قیمت طراحی سایت

 

شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن در سئو خارجی

شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن در سئو خارجی

امروزه بیش از ۹۰ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال، از سوشال مدیا بهره می‌برند. شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا کرده و حتی می‌توان گفت که یک نوع موتور جستجو یا موتور پاسخگو به شمار می‌آیند. اما بهتر است به این نکته توجه داشت که شبکه‌های مجازی به عنوان یک فاکتور مستقیم در سئو محسوب نمی‌شوند. همین که در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید، مخاطب هدف را پیدا کرده و می‌توانید خدمات خود را به آنها معرفی نمایید. پس شبکه‌های اجتماعی یک اهرم قدرتمند برای معرفی شما به مخاطبینتان هستند.

انجمن یا فروم

شاید این نکته کمی جالب باشد که انجمن‌ها را به عنوان یک معیاری خارجی بشناسند. در این سال‌ها آنقدر در مورد فروم‌ها، پیام و کامنت‌های اسپم صحبت شده که تمام لینک‌های آن نو فالو شده‌اند. به همین خاطر مدت‌هاست که توجهی به فروم‌ها نمی‌گردد. اما بهتر است بار دیگر به انجمن‌ها نگاهی بیندازیم. هرگاه یک استراتژی گسترده‌تر پیش می‌آید، فروم‌ها می‌توانند ارزش زیادی به کسب و کارتان اضافه نمایند. به جای اینکه از انجمن‌ها به عنوان پلتفرمی برای لینک سازی استفاده شود، به آنها به عنوان راهی برای پاسخ دادن به سوالات کاربران خود نگاهی بیندازید. هیچ پلتفرمی به اندازه فروم به شما اجازه نداده که بحث‌های آزاد داشته باشید و به طور مستقیم مخاطب را درگیر خود نمایید.

بررسی اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر یا بازاریابی فرد تاثیرگذار به شکل‌های مختلفی دیده می‌شود، در واقع اینفلوئنسرها بلاگرهایی بوده که پست‌های تبلیغاتی و اسپانسر منتشر می‌کردند که این روزها به طور عمده در اینستاگرام و یوتیوب قابل مشاهده هستند. ساختن محتوای چشمگیر اولین قدم برای یک استراتژی موثر بوده، اما اگر هیچکس با محتوای شما ارتباط برقرار نکند، تمام تلاشتان بر باد خواهد رفت.

رویدادها در آموزش سئو

رویدادها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی در آموزش سئو هستند که بر سئوی خارجی سایتان بسیار تاثیر مستقیمی دارد. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری رویدادهای آنلاین همانند وبینارها برگزار شده و به برندسازی کسب و کارها کمک فراوانی می‌کنند. نه تنها این رویدادها مخاطب را درگیر کرده، بلکه سر و صدای آن باعث شده برند شما به چشم آید و تعاملات اجتماعی شما بالا رود.

قرار دادن پست مهمان

در آموزش سئو به گذاشتن پست مهمان بسیار تاکید شده است. اگر این پست به درستی انجام شود، بسیار روی استراتژی بازاریابی تاثیر دارد. پست مهمان یعنی شما در وب سایت دیگری درباره کسب و کار خود نوشته و یا ارزشی برای مخاطب آن ایجاد نمایید که در نهایت به وفاداری برند شما بینجامد. اگرچه این تکنیک یکی از راه‌های مهم برای گرفتن بک لینک است، اما جز استراتژی‌های موثر سئو هم به کار برده می‌شود. اگر بتوانید وب سایت مهمان را به درستی انتخاب نمایید، مخاطب هدف مد نظر کسب و کارتان، برند شما را خواهد دید. در نتیجه ترافیک وب سایت شما بیشتر می‌شود و رتبه بالاتری را کسب می‌کنید.

حتما بخوانید  بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

در نظر گرفتن پادکست‌ها

امروزه پادکست‌ها یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های دنیا هستند و حدود ۷۳ میلیون نفر ماهانه پادکست گوش می‌کنند. از مهمترین مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. بیشتر کسب و کارها هنوز با پادکست سر و کار ندارند، پس این یعنی یک بازار بکر و دست نخورده منتظر شماست. پادکست‌ها کار فوق العاده‌ای هستند که با آن می‌توانید مخاطبان جدید خود را بیابید و تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی در سئو خارجی

نام نیک و خوشنام بودن برند شما از هر چیز دیگری در فضای دیجیتال اهمیت بالاتری دارد. پس مدیریت وجهه عمومی خود می‌تواند به برندسازی شما کمک کند. اگر کسب و کار یا محصول یا خدماتی را ارائه می‌کنید، سایت‌ها و پلتفرم‌های دیگر برای آن نقد و بررسی بنویسند. این امر تاثیر مستقیمی بر سئو خارجی آن دارد. همچنین در آموزش ریسپانسیو هم به آن تاکید فراوان می‌شود.

جمع آوری محتوا

گردآوری و جمع آوری محتوا به مراتب ساده‌تر از ایجاد محتوای جدید و تازه است و بخشی از یک شبکه را تشکیل می‌دهند. یاهو را به عنوان بزرگترین پلتفرم می‌شناسند که محتواهایش را از وب سایت‌های دیگر جمع آوری کرده و در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، اما باید در این مورد حتماً دقت داشته باشید که از محتوای گردآوری شده با دقت بالا استفاده کنید.

آموزش سئوی خارجی دپارتمان ICT شعبه مرکزی مجتمع فنی تهران

دپارتمان مجتمع فنی تهران آموزش سئوی خارجی را به صورت حضوری، آنلاین و ترکیبی از هر دو برای مهارت آموزان قرار داده است. در این آموزش از اساتید ماهر و با تجربه استفاده کرده است. همچنین مدرک بین المللی و دو زبانه در نظر گرفته است که پس از قبولی در آزمون این مدرک به او اعطا می‌گردد. با استفاده از این مدرک می‌توان به کشورهای خارجی مهاجرت کرد و در آنجا به کسب درآمدهای دلاری پرداخت.

سوالات متداول آموزش سئوی خارجی

در این بخش به پر تکرارترین سوالات شما در مورد آموزش سئو پاسخ داده می‌شود. در صورت نیاز به مشاوره رایگان در خصوص کلاس انواع سئو میتوانید با شماره تلفن 021-75307 ارتباط برقرار نمایید.

آیا نیاز به آموزش حضوری برای یادگیری سئوی خارجی وجود دارد؟

خیر، الزاماً نیازی به آموزش حضوری نیست. منابع آنلاین زیادی مانند دوره‌های ویدیویی، وبینارها، مقالات و کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سئوی خارجی چیست و چه تفاوتی با سئوی داخلی دارد؟

سئوی خارجی به بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجوی غیر فارسی (مانند گوگل انگلیسی) اشاره دارد. تفاوت اصلی با سئوی داخلی در زبان هدف، رقابت جهانی، و برخی تکنیک‌های خاص است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *