رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد ؟

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست ؟ روابط عمومی به ویژه مسائل روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز بسیار مهم است. رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات خبری است و اهمیت زیادی در سئو سایت و افزایش بازدید سایت شما دارد.

با توجه به اینکه سئوی یک وب سایت به بک لینک ها و بازدید کاربران از آن وب سایت بستگی دارد، رپورتاژ آگهی کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را از طریق یک کانال خبری محبوب به دیگران ارائه دهید و با انتشار محتوای خوب، وب سایت خود را تبلیغ کنید. خرید رپورتاژ دانشگاهی از رویال سایت یکی از تاثیرگذارترین رپورتاژهای خبری در سئو سایت شما است.

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟ ( رپرتاژ خبری)

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ یک مقاله خبری و و نوعی تبلیغات است که حاوی مطالبی در مورد محصولات، خدمات، برند و سایت شماست و در سایت های معروف منتشر می شود. به این ترتیب مخاطبان سایت با وب سایت و برند شما آشنا می شوند و از کارهای شما بازدید می کنند. گاهی اوقات این لینک ها منجر به خرید نمی شود، اما به نوعی باعث آشنایی مخاطب با برند شما می شود. بنابراین متن این گزارش بازاریابی باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب نیاز به کلیک بر روی سایت شما را احساس کند.

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ است که در قالب یک مقاله یا خبر به مخاطب ارائه می شود. به طوری که در ابتدا خواننده زیاد درگیر بازاریابی آن نشود و آن را به عنوان محتوای مصرفی ببیند.

این شکل از تبلیغات شامل بازاریابی محتوا و تبلیغ یک محتوا یا محصول خاص است. گزارش ها معمولاً توسط وب سایت های خبری یا خبرنامه منتشر می شوند. به عبارت ساده تر، وقتی گزارشی را منتشر می کنید، به این معنی است که از صفحه ای با رتبه و موقعیت بالا در گوگل می خواهید که به طور دائم یک پست حاوی اطلاعات و اخبار مربوط به شرکت، برند و محصول شما منتشر کند.

تأثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

تأثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

یکی از راه های افزایش اعتبار و رتبه سایت در نزد گوگل، تعداد و کیفیت بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت می کنید. در واقع مخاطبانی که از طریق این سایت ها وارد سایت شما می شوند به این معنی است که سایت شما توسط این سایت پربازدید تایید شده است. در ادامه موضوع رپورتاژ آگهی چیست ؟ به بررسی تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو می پردازیم.

  1. دریافت بک لینک (Back Link) از مقاله
حتما بخوانید  الگوریتم پاندا چیست ؟

در رپورتاژ های آگهی، معمولاً بین 3 تا 5 لینک از بخش های مختلف مقاله گرفته می شود. این موضوع گوگل را متقاعد می کند که بک لینک ها معتبر هستند.

  1. افزایش بک لینک ها

هر چه تعداد افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند و به شما لینک دهند ، گوگل اعتبار بیشتری به سایت شما خواهد داد. به عنوان مثال، وقتی بارها از خدمات یا محصولات یک فروشگاه تعریف و تمجید می شنوید، مطمئن می شوید که محصولات و خدمات مرتبط با آن کیفیت خوبی دارند. موتور جستجوی گوگل از همین روش برای سنجش اعتبار سایت های مختلف استفاده می کند.

  1. ساده کردن فرآیند علامت (Index)  گذاری

اگر از رپورتاژ آگهی برای وب سایت خود استفاده کنید، موقعیت سایت برای کلمه کلیدی مورد نظر افزایش می یابد. به عبارت دیگر، اگر قبل از استفاده از رپورتاژ خبری، سایت شما در صفحه اول موتور جستجو ظاهر نمی شد، افزودن رپورتاژ آگهی باعث افزایش و بهبود موقعیت آن می شود و دسترسی به وب سایت آسان تر و در زمان کوتاه تری انجام می شود.

  1. کیفیت بک لینک ها را افزایش دهید

قرار دادن رپورتاژ تبلیغات در سایت های معتبر باعث ایجاد بک لینک های مرتبط و قابل قبول از نظر کمی و کیفی می شود. وقتی کاربران از سایت های مورد اعتماد به سایت شما می آیند، گوگل از آنها پشتیبانی می کند

وقتی کاربران از سایت های معتبر وارد سایت شما می شوند، گوگل به درستی بک لینک ها را تشخیص می دهد و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. خرید بک لینک دانشگاهی از سایت های معتبر میتواند به شما در بهبود رتبه سایت کمک کند.

  1. افزایش بازدید سایت

تعداد بازدیدکنندگان روزانه سایت شما نیز مستقیماً بر سئو سایت شما تأثیر می گذارد. ایجاد رپورتاژهای تبلیغاتی با تبلیغات بزرگ می تواند تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد. به این ترتیب شرایط فروش و کسب و کار شما افزایش می یابد و سئو سایت شما بهبود می یابد.

  1. وجود بک لینک های دائمی

رپورتاژ آگهی همیشه در سایتی که آن را درج کرده است باقی می ماند اگر محتوای شما جالب، مرتبط و با استفاده از اصول سئو تولید شده است، هر زمان که افراد عبارت مورد نظر را جستجو می کنند، می توانند از طریق سایت های درج رپورتاژ به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

حتما بخوانید  آموزش الگوریتم های گوگل برای سئو

 

نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟ متن رپورتاژ خبری باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خواندن مطالب شما تا انتها تشویق کند و ارتباط قوی و عمیقی بین متن و کاربر وجود داشته باشد. در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب و باکیفیت بنویسید.

  1. لحن نوشتن

متن گزارش تبلیغاتی و رپورتاژ باید لحن مشابهی با بقیه مطالب سایت انتخاب شده داشته باشد. زیرا با این کار محتوای شما کمتر شبیه تبلیغات می شود و تعاملات بیشتری خواهد داشت. هر چه نوع نوشتار و گفتار شما به سایت انتشارات نزدیکتر باشد، نتایج بهتری خواهید گرفت.

  1. عناوین

عناوین باید جذاب و جالب باشند، عنوان باید با موضوع و هدف انتخابی مرتبط باشد و آنقدر هیجان انگیز باشد که در لحظه اول توجه مخاطب را به خود جلب کند. در این بخش می بایست از هنرهای تیتر نویسی و کپی رایتینگ استفاده کنید. همچنین نوشتن نام و برند تجاری خود در عنوان ایده بسیار خوبی برای سئو است.

  1. ارزش داشتن متن

محتوای گزارش شما باید به خودی خود دارای ارزش باشد و اخبار جالب یا اطلاعات کلی را در اختیار مخاطب قرار دهد. هنگامی که مخاطبان با محتوای شما درگیر می شوند، می توانید تأثیر گزارش سئو را مشاهده کنید.

  1. لینک دادن به متن

چندین لینک (بین یک تا چهار لینک) می توانند در محتوا گنجانده شوند تا واجد شرایط سئوی بک لینک باشند و ترافیک سایت را هدایت کنند. متن لینک باید از بین کلمات کلیدی سئو یا تبلیغاتی مورد نظر انتخاب شود و لینک ها به صفحات کاملا مرتبط سایت داده شود تا بازدیدکننده با کلیک بر روی آنها در سایت شما دچار سردرگمی نشود. و فقط یک بار به هر صفحه از سایت خود در گزارش لینک دهید.

  1. یک فراخوان برای عمل اضافه کنید

شاید پیوندهای متنی را بتوان به عنوان دکمه‌های فراخوان در نظر گرفت، اما می‌توانند عمدی‌تر باشند و نیازهای تجاری مخاطب را به وضوح در محتوا بیان کنند. این درخواست می تواند با کلیک روی لینک، ارسال مجدد مقاله و گذاشتن نظر باشد.

  1. ارائه ریسک و خلاقیت

در نهایت، هنگام نوشتن از ریسک کردن نترسید. با یک رویکرد خلاقانه دقیق و با هدف درست، می توانید نتایجی بیش از حد انتظار از این نوع تبلیغات کسب کنید.

 

خرید و قیمت رپورتاژ آگهی  

خرید و قیمت رپورتاژ آگهی  

شاید برایتان سخت باشد که بروید و کیفیت و قیمت رسانه های مختلف را یکی یکی بررسی کنید و مقدمات لازم را برای انتشار انجام دهید. به همین دلیل شرکت هایی هستند که کار را برای شما آسان کرده اند. این شرکت های رسانه ای ، متن گزارش شما را با هزینه ای ناچیز در هر رسانه ای که بخواهید منتشر می کنند. رویال سایت با سابقه درخشان خود توانسته است رضایت مشتریان را حفظ کند. شما می توانید خرید رپورتاژ آگهی و خدمات دیگری مانند خرید رپورتاژ pbn را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این سایت انجام دهید.

حتما بخوانید  انواع محتوا سئو شده چیست ؟

قیمت رپورتاژ با توجه به شهرت رسانه، ترافیک سایت، اعتبار وب سایت و سئو و چندین عامل دیگر تعیین می شود.  اگر از نرخ مالیات رپورتاژ آگهی اطلاعی ندارید، کافی است کمی در مورد آن بپرسید. اگرچه هزینه رپورتاژ آگهی در هر وب سایت با توجه به تعداد ترافیک و عوامل سئو متفاوت است، اما این روش در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی روشی معقول است.

 

مزایای رپورتاژ برای کسب و کار

مزایای رپورتاژ برای کسب و کار

در رپورتاژ آگهی می توانید توضیحات کاملی از محصولات یا خدمات خود با عکس ها و فیلم های مختلف ارائه دهید. همچنین یکی از اهداف رپورتاژ تبلیغات لینک بیلدینگ است. برای بهبود رتبه وب سایت خود برای این کلمات کلیدی در نتایج گوگل، می توانید به کلمه کلیدی موجود در متن گزارش خود لینک دهید. مزایای دیگر رپورتاژ آگهی عبارتند از:

  • کمک به بهبود سئو سایت شما
  • افزایش ترافیک و فروش آنلاین
  • برندسازی قوی
  • دارای بازده مالی خوب
  • دیده شدن بیشتر توسط کاربران
  • مناسب بودن برای همه کسب و کارها
  • برندسازی و وفاداری به برند
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

سخن آخر

“رپورتاژ آگهی چیست ؟” تقریباً هر کسب و کاری می تواند از رپورتاژ خبری استفاده کند، اما برای این کار باید یک گزارش حرفه ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید. گزارش تبلیغاتی یک مقاله تبلیغاتی و آموزنده است که شما در مورد وب سایت، برند، خدمات و محصولات خود در یک وب سایت معتبر وارد می کنید. با مطالعه این رپورتاژ، مخاطبان محصولات و خدمات شما را می شناسند و اگر محصولات شما بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند، به وب سایت شما خواهند آمد. گزارش های تبلیغاتی ممکن است در رسانه های مختلف منتشر شود.رویال سایت به شما کمک می کند به راحتی رسانه مورد نظر خود را در کمترین زمان و با بهترین قیمت به دست آورید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *